Kelas Mengaji Ipoh tanpa “Pak Abu”

Ini versi warna, adegan cerita Pendekar Bujang Lapok yang penuh pengajaran walaupun menghiburkan..Adegan lucu tapi penuh pengajaran dari cerita Pendekar Bujang Lapok

 

Mesej tersiratnya, kene mencontohi 3 orang pendekar bujang lapok ni.. Tak segan belajar.. Tapi ada pulak orang macam Pak Abu..

Usah jadi macam tu, pandai gelak orang tapi sendiri pun silap! Ha, kan dah kene gelak balik

Meskipun adegan sebegini tak de la jadi kat kelas mengaji, tapi ramai masih segan nak belajar.

Sebenarnya tak perlu segan, sebab dalam kelas ngaji, semua pun sama, nak belajar sekali. Orang macam Pak Abu ni ada dalam cerita je 🙂

Nak mengaji dalam keadaan mudah, tanpa orang macam Pak Abu? Khas buat org Ipoh dan sekitarnya..

Kami sediakan kelas mengaji untuk golongan dewasa yang:
– guna cara mudah
– belajar dengan santai
– yang penting seronok belajar

Walaupun sebelum ini ada pelajar yang:
– Tidak kenal huruf.. sekrng kenal semua
– Tidak lancar bacaan.. sekrng semakin lancar
– Tidak kenal tajwid.. sekrng dah bertajwid

Alhamdulillah.. Belajar dari zero, sekang dah celik Al-Quran! Ini kerana kaedah yang kami gunakan memang mudah..  Info lanjut, picit >> www.ustazfirdaus.com/kelas

 

Kongsikan: